TrackMania 2: Canyon Beta - ani Coast, ani Stadion

Aktuality, Videa / 17. 8. 2011, 00:01 / přečteno 2104x / 58 komentářů

Trackmania Forever je tu s námi už nějaký ten pátek a Nadeo se nyní zaměřilo na zbrusu nový díl, který nese řadovou číslici 2. Zatím je k dostání pouze jedno prostření s názvem Canyon a my jako jedni z prvních na světě mohli vyzkoušet, jaká vůbec dvojka Trackmanie je. Nadeo nás zařadilo mezi šťastlivce, kteří měli možnost si vyzkoušet betu. A co nás v novém díle čeká?

Úvod

Než se pustíme do jednotlivých detailů nové hry, je potřeba se zmínit, že kdo čekal nástupce Nations Forever, bude nejspíš mírně zklamán. Prostředí Canyon je nejvíce podobné prostředí Coast z United (Forever), tedy žádný stadion a formulky zde nenajdeme. Zda-li se dočkáme dalších prostředí a jaká to budou, je zatím ve hvězdách. Pojďme si tedy přestavit první z nich – Canyon.

Instalace, první spuštění

Beta1 & Beta2
První překvapení, které na nás po stažení hry čekalo, byla velikost staženého instalačního souboru. Ta totiž činila jen necelých 100 MB. Další zvláštností bylo, že stažený soubor nenesl název hry, ale ManiaPlanet. Chvíli jsem přemýšlel, jak se Nadeu povedlo do 100 MB nacpat zcela novou hru, ale pokračoval jsem dál v instalaci. První spuštění mě uvítalo průvodcem vytvoření novéh účtu, který požadoval standardně uživatelské jméno, heslo a také klíč. Po zadání klíče začala Trackmanie sama stahovat soubor Canyon.zip s velikostí kolem 700 MB a já si uvědomil, že onen stažený soubor ManiaPlanet je jakési domovské rohraní, které bude umožňovat stahovat a hrát jiná prostředí podle klíče, který budete vlastnit. Po stažení jsem se rovnou dostat do hlavního menu, které je velice podobné menu ze staršího dílu.

Beta3 (předprodejní verze)
Předchozí odstavec byl sepsán v době, kdy byla poprvé Beta zpřístupněna. Třetí verze se však trošku liší – instalační soubor už má přes 800 MB a obsahuje Canyon v sobě. Toto řešení se mi zdá lepší, protože stažení Canyonu v prostředí ManiaPlanet v prvních Betách rozhodně nebylo nejrychlejší.

V Betě zatím není možné spustit hraní Offline. Možnost Solo Play je neaktivní a jedinou možnost, jak si zahrát, je se připojit na nějaký server. I zde zůstalo vše při starém a nebyl žádný problém se zorientovat při výběru serveru, ke kterému se chceme připojit.


Připojení do hry

Po připojení do hry nás nečeká nic, co bychom z minulého dílu neznali. Po odpočtu 3 vteřin se rovnou můžete vydat na trať závodit. Na první pohled nám však bude chybět informace o pořadí a zbývajícím času, která se přesunula do pravé spodní části obrazovky. Tento krok mi nepřišel příliš logický, protože míst, kde byly tyto informace ve starším dílu, je nyní prázdné. Jde ale samozřejmě jen o zvyk. Psaní do chatu, ovládání informací o pořadí, či režim Divák zůstal nezměněn. K dispozici máme opět 4 pohledy, které jsou známé ze starších dílů.


První hraní

Ovládání vozu

Hned po odstartování člověka překvapí velká akcelerace auta. Řekl bych, že pozdější zrychlování vozu je přibližně stejné jako zrychlení formulek ze staršího dílu. Přesto jsem měl při každém větším zpomalení (obvykle nárazu) zvláštní pocit a nemohu se zbavit dojmu, že Canyonu prostě sedí vysoká rychlost. Nepředpokládám tedy, že se zde budeme setkávat s úzkými a pomalými zatáčkami, jako tomu bylo u Nations.

Zatáčení
První překvapení mě čekalo při prvním zatočení na analogové páčce gamepadu. Co se to sakra děje? Auto poslouchá na slovíčko a já jsem schopný s velmi malým chodem analogu trefit zatáčku skoro na milimetry. Zde si Nadeo zaslouží velké plus, protože řízení analogem je zde nesrovnatelně lepší a přesnější, než tomu tak bylo na Stadionu. Nebojím se říci, že rozdíl mezi hráči na klávesnici a gamepadu (joysticku) zde bude patrný.

Přilnavost
První tratě, které jsem absolvoval, šly projet takřka na plný plyn. Ačkoliv jsem ve staré Trackmanii tyto tratě neměl rád, zde mi připadaly celkem zábavné a nebylo vůbec lehké je projet bez škrtnutí o svodidla. I při velkých rychlost auto drží parádně na silnici a skvěle se ovládá. Při zatáčení ve vysokých rychlostech se auto začíná naklánět, což vypadá vcelku efektivně, ale na jízdní vlastnosti to příliš vliv nemá – auto drží jak přibité. Pozor si ale musíte dát při průjezdu klopených zatáček, které jsou navíc z kopce. Zde je běžné, že zatáčku projede jen po dvou kolech, případně to přeženete a pošlete své auto na střechu. Toto chování auta se mi moc líbilo a hodnotím jej kladně.

Slide
Spoustu lidí určitě zajímalo, jak na tom bude Canyon se slidováním, tedy průjezdem zatáček smykem. Zde mám smíšené pocity. Trochu jsem se bál, aby to nebylo stejné jako v Coastu, kde to bylo spíše na škodu. Slidování je ale skutečně velmi podobné tomu ze Stadionu. Vyvolání smyku je jednoduché a dělá se známým použitím brzdy a zatočením. Je přímo radost poslat auto ve vysoké rychlosti do smyku a díky citlivému řízení pohodlně kontrolovat smyk. Vypadá to velmi efektivně a zábavně. Hodněkrát se mi však stalo, že jsem po dojetí tratě, kde jsem si skutečně zaslidoval, ztrácel na ostatní několik sekund. Později jsem zjistil, že ne všechny zatáčky se vyplatí jezdit smykem, ale někde je prostě lepší trochu ubrat plyn a projet ji čistě. Bude tu tedy použití smyku trochu složitější a bude potřeba více zkoušet, kdy je vhodnější smyk použít a kdy jet bez něj.

Skoky
Ačkoliv má auto v TM2 sportovní podvozek a drží jak přibité, určitě tlumiče nebudete šetřit. Jel jsem spoustu tratí s opravdu velkými skoky a auto dopadá skutečně dobře. Ne teda reálně, protože takový skok by nepřežil žádný stroj, ale při správném najetí na odrazové místo dopadnete vždy na kola. Za celou dobu testování jsem nechytil při přistání žádný bug, což samozřejmě neznamená, že se to nemůže nikdy stát, ale oproti staršímu dílu je to veliký pokrok.


Model rozbití
Na tuto možnost jsem s napětím čekal a byl zvědav, jak se s tím Nadeo vypořádalo. Rozjel jsem své žihadlo, nabral rychlost přes 200 km/h a opřel se do první překážky, kterou jsem spatřil. Pro lepší efekt jsem tento „postup“ párkrát zopakoval. A výsledek?

Bude naprosto běžné, že do cíle dorazíte s něčím takovým. Jak můžete vidět, model rozbití vypadá skutečně dobře a Nadeo si za to může vysloužit jen pochvalu. Rozbití samozřejmě nemá vliv na vlastnosti vozu, což jsme čekali.

Grafika a náročnost
Spousta lidí měla určitě strach, že nová Trackmanie bude náročná a možná již na jejich starších počítačích nepůjde spustit. Tuto skutečnost nemůžu ani vyvrátit, ani potvrdit. Trackmania na plné detaily vypadá opravdu dobře, ale samozřejmě náročnost je pak vysoká. Nadruhou stranu, když člověk detaily rapidně sníží, Trackmanie se stává srovnatelně náročnou hrou jako byl předchozí díl. Měl jsem možnost Canyon vyzkoušet na středně výkonné sestavě (Core2Duo 2.66 GHz, ATI 3870 512MB, 4 GB Ram) a dostal jsem se přibližně na střední detaily ve FullHD rozlišení k 60–70 FPS. Se zapnutou vertikální synchronizací na 60 FPS (což zaručí nejvyšší plynulost hry) se Trackmanie na toto nastavení jevila naprosto plynule. Byl jsem mile překvapen.

První verdikt

Na závěr se pokusím všechny poznatky nacpat do jednoho pytle a vyřknout slova hodnotící nový díl, na která čeká jistě mnoho hráčů a fanoušků Trackmanie. První úniky informací, první obrázky a videa hráče moc neoslovila a už to vypadalo, že nový díl půjde svou vlastní cestou mimo online hraní tak jako dřívější díly Trackmanie (například Sunrise). První bod zlomu přišel s prvním turnajem v TM2 na Dreamhacku 2011, kde si poprvé nový díl mohli vyzkoušet samotní hráči. Jejich reakce na nový díl byly vcelku pozitivní, stejně tak hráči uvítali, že Canyon rozhodně nechce zůstat pozadu na poli elektronického sportu.
Že si dává Nadeo na novém dílu opravdu záležet, potrvzuje i fakt, že ještě před vydáním finální verze umožnilo hráčům vyzkoušet Beta verzi hry a z jejich zkušeností odladit případné chyby (a že jich v první betě bylo). Betatesteři k překvapení všech začali do světa vypouštět pozitivní reakce na nový díl a ani já nebudu výjimkou.

Možná mě trochu ovlivnil fakt, že Stadion hraju již od vydání, takže na změnu čekám jako Sandro na nové kolo. Nicméně hned při prvním hraní jsem byl novým jízdním modelem příjemně překvapen, stejně tak dalšími věcmi popisovanými v recenzi. Zda se hra uchytí bude dle mého názoru záležet na několika důležitých faktorech:

  1. Cena – je otázkou, zda budou hráči ochotni za novinku dávat peníze, když mohou dále hrát Stadion zadarmo. Podle mého investice není veliká a vyplatí se. Vzpomeňme si, kolik stála United a jak dlouho již tuto hru hrajeme.

  1. Soutěže a turnaje – hráče na pomyslné špici bude určitě k přechodu motivovat množství turnajů o hodnotné ceny a všeobecně podpora této hry. Jsem moc a moc zvědav, jak to bude probíhat u nás. Z počátku si nejspíš starší díl bude s novým konkurovat a po prvních LAN turnajích v Canyonu se teprve uvidí, jakou má tato hra na našich LAN akcích budoucnost.

  1. Tratě – možná se mnou někdo nebude souhlasit, ale dle mého názoru to bude důležitá věc. Pokusím se to vysvětlit. Při prvním hraní jsem narazil na velice dlouhé tratě, které nebyly špatné, nicméně příliš neodpovídaly stylu známému ze Stadionu. Bylo zde spoustu skoků, rovinek a zrychlováků a spíš než těsné projíždění zatáček a slidování, měl člověk starost a problém se trefit po skoku vůbec na trať. Tyto tratě mě jako hráče Stadionu vůbec nezaujaly a jelikož TM-komunitu tvoří většina „stadioňáků“, budou na tom ostatní podobně. Pro lepší budoucost hry by bylo dobré vytvořit jakýsi trend, aby tratě využívaly spíše toho, že Canyonu sedí drift a tvořit tak tratě technického charakteru.

Klady

  • Dobré grafické zpracování
  • Povedený destrukční model
  • Editory se dočkaly pár změn a vylepšení
  • Velice široké nastavení grafických detailů
  • Zábavný jízdní model
  • Skvělé ovládání pomocí analogů

Zápory

  • Hra není zdarma
  • Beta verze zatím obsahuje řadu chyb
  • Není možné hrát offline
  • málo podobností Stadionu

Na závěr bych chtěl upozornit, že recenze je psaná z mého pohledu jako hráče Stadionu a může se lišit s názorem jiných hráčů. Stejně tak věci, které fungují/nefungují v Beta verzi, se mohou v prodejní verzi lišit. Děkuji za pochopení.

shark

Napsat komentář

KOMENTÁŘE

reaguj Banditoss

žeby 1. :-D

17. 8. 2011, 00:16 - [1]
reaguj STRANGER

gj

17. 8. 2011, 00:19 - [2]
reaguj STRANGER

[1] Banditoss: Gratuluju.

17. 8. 2011, 00:19 - [3]
reaguj Banditoss

Ale jinak pěkná recenze, fakt docela dost práce sis s tím dal. Škoda, že si budu muset počkat až našetřím nějaké chechtáky na Pc, protože ten můj veterán to nespustí ;-) Jinak mě pobavilo jak komentuješ, že je vše zábavné a todle se ještě doladí a doplní a podobně. Nějak nechápu, že někdo vypustí do světa něco co není kompletní a ještě zato chce zaplatit, ale to už je problém výrobce a na mě jako potencionálním spotřebiteli je pak rozhodnout se, jestli koupit paskvil, nebo počkat na komletnější verzi. 8-)

17. 8. 2011, 00:54 - [4]
reaguj Woody

Ta rychlos jse mi zdá moc šílená le možná je to jenom dojem z videa

17. 8. 2011, 01:11 - [5]
reaguj Woody

rychlost*

17. 8. 2011, 01:15 - [6]
reaguj STRANGER

[4] Banditoss: Koupíš myslím jen BETA verzi s chybama, která se ti pak upgraduje na plnou verzi s minimem chyb.

17. 8. 2011, 01:28 - [7]
reaguj wX.revial

mě to nepřide jako dobrá hra

17. 8. 2011, 02:40 - [8]
reaguj šakaron

[4] Banditoss: Mně naopak tento krok špatný nepřijde – vezmi si, kolikrát ve hře objevíš nějakou chybu (nebo něco špatně navrhnuté) a říkáš si, jak si toho ti blbci nemohli všimnout. Teď je možnost tuto chybu odhalit, popsat a je šance, že ji Nadeo opraví.

17. 8. 2011, 08:34 - [9]
reaguj Dark

[8] wX.revial:Stejne si myslim ze nebude mit uspech jako Stadion a po par mesicich se spicka ktera presla k canyo se vrati ke staremu dobremu stadionu :D:DVubec me ta hra nelaka.

17. 8. 2011, 09:18 - [10]
reaguj Sushi

jestli chybí stadion no chance… vsichni zustanou u staré

17. 8. 2011, 10:25 - [11]
reaguj Woody

Přesně tak Darku Formulky forever

17. 8. 2011, 10:26 - [12]
reaguj Woody

ale já nechápu tu logiku stadiumá ma absulutně největší uspěch ale oni možná přemýšlěly tak že to spojí

17. 8. 2011, 10:31 - [13]
reaguj Dark

Pokud bude TM2 stadium tak to bude good ale o tem tezce pochybuji.D

17. 8. 2011, 10:34 - [14]
reaguj Dragon

jediný co tak se bojím té rychlosti a toho naklánění, to teda nvm jak to budu zvladat :D ale jinak ++ ;-)

gj sharku

17. 8. 2011, 11:37 - [15]
reaguj jhs

nemůžu se na to dostat a když se na to dostanu vyplním kartu atd … dám koupit nebo co to toam je .. a po chvíli se to ukončí.. a sem zase na pořadníku … a dobrej článek :)

17. 8. 2011, 13:29 - [16]
reaguj reg

[4] Banditoss: je to BETA, v ktorej sa maju prave tie chyby odhalit a odladit. Ty si kupujes (predobjednavas!) plnu verziu, ktora ked vyjde, tak ju aj dostanes.

Medzi tym mas moznost hrat aspon betu, takze dostavas bonus. U vacsiny hier, ktore si predobjednas, nedostanes nic, len cakas az vyjdu.

17. 8. 2011, 13:52 - [17]
reaguj steam

Na závěr bych chtěl upozornit, že recenze je psaná z mého pohledu..??!! No co to je za větu?:D Jak by vůbec mohla nějaká recenze bez pohledu vzniknout?:D

17. 8. 2011, 15:10 - [18]
reaguj steam

to zní hejtersky:D chtěl sem tim říct že je to pěknej, informativní článek:-)

17. 8. 2011, 15:11 - [19]
reaguj šakaron

[19] steam: Asi máš pravdu. Jen jsem chtěl upozornit, že je tam v závěru pár mých spekulací a domněnek, které v budoucnu nemusí znamenat vůbec nic.

17. 8. 2011, 15:13 - [20]
reaguj eSuba|hakkiJunior

najlepšie je, ked si kúpite tú betu cez maniaplanet tak dostanete hru ale kľúč nie xD

17. 8. 2011, 15:44 - [21]
reaguj Banditoss

[7] STRANGER:neumíš číst? ,,nebo počkat na komletnější verzi,, [9] šakaron:,,chybu odhalit, popsat a je šance, že ji Nadeo opraví.,, zaplatit a dodělávat práci kterou někdo uspěchal-promiň ;-) [17] reg:,,U vacsiny hier, ktore si predobjednas, nedostanes nic, len cakas az vyjdu.,, většinu her si nemusíš předobědnávat a kupuješ si hotovku ;-)

17. 8. 2011, 19:43 - [22]
reaguj yazoo

[22] Banditoss: Co vlastně teda řešíš? Jestli zaplatit teď nebo až potom?

17. 8. 2011, 19:56 - [23]
reaguj reg

[22] Banditoss: huh? Tm2 si tiez nemusis predobjednat, ako hotovka sa bude dat kupit 14.9.

Takmer vsetky hry sa daju predobjednat. Tym dostavas vyhodu, ze tu hru dostanes hned v prvy den, ked vyjde.

Ako bonusova vyhoda predobjednania Tm2 je, ze ten cas, nez hotova hra vyjde, si mozes kratit hranim betaverzie.

17. 8. 2011, 20:01 - [24]
reaguj Mirasek

Podle mě je většina hráčů TMF příliš zaujatá a tvořej takovej uzavřenej kruh, kterej nechce připustit žádnou možnost toho, že TM2 by mohla bejt dobrá hra. Vzpomeňte si, když jste poprvý zapli ty formulky a jak jste bědovali, jak že se ten slide dělá, byli šťastný, když jste v „bílejch“ měli všechno na zlatou a když jste dali svůj první bod na cwčku proti silnýmu soupeři… Tohle je ale naprosto to samý. Ano, podle mého názoru bude těžký krát obě dvě hry zároveň na profesionální úrovni (s vyjímkou pana Hakkiho mladšího, kterýmu by určitě stačili jenom dvě kola a stejně by si dokázal vydělat:D), ale ti z Vás, kdo přejdou na TM2 mají větší šanci se uchytit, jelikož TMF se už pomalu ale jistě stává hrou jako CSko nebo COD2, kde se na tu špičku dostává velmi těžko (vyjímkou budiž božský Tween). Já osobně se těším a už si tipuju osobu, která by mi na narozky mohla dopřát to potěšení, pochopila moje nadšení pro „autíčka“ a koupila mi TM2:)

JInak recenze pěkná. GJ Sharku:)

17. 8. 2011, 20:23 - [25]
reaguj Sushi

[25] Mirasek: uplně si mě rozplakal

17. 8. 2011, 20:44 - [26]
reaguj Mirasek

[26] Sushi: Krásná ironie:P Děkuji!

17. 8. 2011, 21:13 - [27]
reaguj UnReaL

[25] Mirasek: Přesně tak Míro, moje řeč ! ;-)

17. 8. 2011, 21:42 - [28]
reaguj šakaron

[25] Mirasek: Určitě. Většina lidí nemá ráda změny. Nikdo nevyřknul, že by Canyon byl lepší než Forever a měl by ji nahradit, naproti tomu spousta hráčů jej zavrhla dřív, než ho vůbec vyzkoušela.

17. 8. 2011, 21:55 - [29]
reaguj NPC|Black

Som slávny :D

17. 8. 2011, 23:28 - [30]
reaguj Hanzz

[21] eSuba|hakkiJunior: to je zvláštní hakki

17. 8. 2011, 23:35 - [31]
reaguj Banditoss

[24] reg:nejsem z těch bláznů co musí mít všechno hned první a nedokonalé a,, nez hotova hra vyjde, si mozes kratit hranim betaverzie? je spousta jiných aktivit přes léto jak si krátit volné chvilky :-D :-D :-D

18. 8. 2011, 10:11 - [32]
reaguj Honia

Zápory Hra není zdarma – to se dalo docela jasně předvídat… Beta verze zatím obsahuje řadu chyb – od toho je to betaverze… Není možné hrát offline – jen dobře, je to proti pirátským kopiím málo podobností Stadionu – že by to bylo tím, že je to nová hra a né Stadion 2 ?

Ještě máš nějaký další chytrý zápor?

18. 8. 2011, 14:55 - [33]
reaguj KeNt

Mne by spis zajimala otazka platby hry. Z nejakyho neznamyho duvodu se mi nechce verit, ze vyplnim formular, zacnu stahovat, nainstaluju a ono to pujde.

18. 8. 2011, 15:05 - [34]
reaguj reg

[34] KeNt: Ked zaplatis tak ano, tak to funguje :-)

18. 8. 2011, 15:27 - [35]
reaguj šakaron

[33] Honia: Prvně si přečti nadpis – je to recenze bety.

Že není zdarma se předpokládat dalo, přesto je to oproti Forever zápor (a můžeš se postavit třeba na hlavu).

Opět tě upozorním, že je to recenze na betu, která se i prodává – koupíš něco, co obsahuje chyby – zápor.

Kdybys četl pozorně, věděl bys, že nemožností hraní offline je myšlena absence Single modu a Party modu. Můžeš si hru zahrát, jen když se připojíš na nějaký server – nemůžeš si vybrat svou trať, svůj mod atp. Druhou možností je spuštění přes Editor, což taktéž není košér řešení. Opět je to zápor, ať chceš, nebo ne.

Málo podobností – beru, tam je to trošku složitější. Sám vidíš, jaké jsou negativní reakce, aniž by si Canyon někdo vyzkoušel a to jen proto, že nevypadá na první pohled jako Stadium a nejsou tam formulky. Takže pro hru to zápor není, pro spoustu lidí hrající starší díl ano.

Další otázky?

18. 8. 2011, 15:39 - [36]
reaguj šakaron

[34] KeNt: Vzpomeň si, jak se podobným způsobem dala sehnat United Forever. Instalačky se dají stáhnout z internetu, tebe zajímá jen klíč, který pošlou všem (kromě Hakkimu Jr) na mail.

18. 8. 2011, 15:43 - [37]
reaguj Banditoss

[36] šakaron:ani bych neměl otázku, ale první věc, kterou bych z této hry odstranil a to je asi hlavní zápor ,, jízda po dvou kolech v těch zatáčkách ,, to je s prominutím humus už od pohledu natož při jízdě, když jak ty komentuješ, že auto drží jak přibitý tak by mělo mít taky nějakou tu stabilitu i v těch zatáčkách a né, že to překlopíš jen tak v pohodičce když nedáváš pozor :-D ;-)

18. 8. 2011, 17:54 - [38]
reaguj Honia

[36] šakaron:je to sice pěkný co všechno píšeš ale: že je to prodejná betaverze: tudíž předobjednávka!!! normální hry ukazuje, že v té hře chyby prostě budou…to, že si to někdo koupil, aby si to zahrál, nebo jak se dělalo na tomto serveru: Dával za soutěž klíč, aby si člověk mohl zahrát a né testovat, což je důvod betaverze…je jeho problém…hlavním důvodem prodeje je zkouška zatíženosti serverů…ale to už asi jen tak někomu z vás nedošlo…

Pokud si hru otevřeš, možná budeš udiven, že obsahuje i sólu hru…jak nečekané, když je to jen online…

Jestli někomu chybí stadion a formulky…tak ať hraje nation…nebo nation forever…nebo ať si počká na další díly k trackmanii 2, možná se stadionu dočká…teď je to prostě CANYON…což značí nové chování auta a né kopírování stadionu…

Cena 20 eur…čecháčci by chtěli všechno zadarmo, než za to platit…já to vidím, jako normální cenu za hru, která už má nějakou historii, komunitu a popularitu…klidně bych to prodával i dráž…

18. 8. 2011, 19:42 - [39]
reaguj šakaron

[39] Honia: Ano, beta je pro odladění chyb, a proto ten, kdo si ji teď koupí (dostane k pozdější TM2), musí brát v potaz, že obsahuje chyby – proto je to v záporu. Dělám recenzi urč. produktu objektivně, takže mě nezajímá, co to je za verzi a co bude po ní. Že se tahle věc změní po vydání je každému jasné.

Ne, Canyon beta opravdu neobsahuje Solo hraní a to ani ve verzi Beta3, takže Nadeo tuhle možnost nemohlo dát hráčům otestovat a hrozí, že v budoucnu bude mít chyby – není žádný důvod to opomenout v záporech.

K třetímu viz předchozí příspěvek.

Ano, cena je dobrá, koupím si Canyon stejně jako United bez nějakých nadávek. Jak ale vidíš, Canyon bude konkurovat Nations a ta je prostě zdarma, takže oproti „konkurenci“ je to faktor, kterému dá nemalé množství lidí přednost.

Připadáš mi jako člověk, který spočítá počet plusů a minusů a dělá z toho verdikt. Každý produkt má své dobré stránky a své špatné. Pro někoho ale věc v záporech může být naprosto nedůležitá, takže ji prostě přejde a udělá si na to svůj obrázek. Pro jiného ta samá věc může zase rozhodovat při koupi. Každý má svůj mozek, aby to posoudil.

18. 8. 2011, 20:07 - [40]
reaguj Mirasek

[40] šakaron: Aneb příště až sharku dostaneš klíč od bety k TM3, moc dlouho se s nim nezabejvej, protože teď už víš, že na světě existují povolanější osoby k psaní recenze, než jsi ty:)

18. 8. 2011, 20:11 - [41]
reaguj eSuba|hakkiJunior

Canyon je len zrýchlený coast ;)

18. 8. 2011, 20:23 - [42]
reaguj yazoo

Karjen je jen zrychlenej yazoo. ;-)

18. 8. 2011, 21:15 - [43]
reaguj yazoo

:D

18. 8. 2011, 22:36 - [45]
reaguj Shaman

TM hraju od 03/2006, takže jsem byl na tenhle další krok hodně zvědavej, ale pocity mám takový smíšený. Hlavně z jízdy po dvou kolech. To je opravdu hovězina. Rozhodně nemám strach z nějakýho masivního odlivu hráčů TMF. Uvidíme co nabídnou další prostředí. Tohle mi moc nesedí. Ale jako oddychovka od TMUF proč ne.

19. 8. 2011, 20:33 - [46]
reaguj DiKMike

fajn pokec na příspěvcích, ale souhlasím s Honiou. Vývoj de dál, a je trochu najivní si myslet, že všichni vydržíte na stávajíci TMF dalších 5 let nebo víc. V době psaní příspěvku už má TM2 koupeno přes 7000 hráčů a je otázkou času, jestli u ní zůstanou nebo ne. Naopak já se budu k TMF vracet k relaxaci a pohodě, protože o tom to je, a vždycky o tom TM byla, ať už se jezdí kdekoliv. DiK forever 8-)

19. 8. 2011, 22:36 - [47]
reaguj Shaman

Přesun určitě bude, o tom žádná. Tak jako se postupně přesunuli lidi z TMN na TMF. Jen si myslim, že rozhodně nebude nějak masivní. Ale je to o tom jak komu canyon zrovna sedí. Třeba u mě jsou první dojmy z canyonu spíš negativní, takže si ho sice zahraju, ale vůbec se zatím nedá mluvit o tom, že by TM2 resp canyon nějak ohrozila TMUF. Až bude hra kompletní a budou další prostředí, všechno může bejt jinak.

20. 8. 2011, 09:18 - [48]
reaguj koudy

Myslím si že obě dvě verze hry budou v mém srdci,tak jak byli předešlé prapůvodní (snad krom sunrise – ta mě nikdy nechytla) a jestli se dožiju (myslím věkem :D:D) Trackmanie 4 či 6 i tu budu svým prasáckým stylem drtit …

20. 8. 2011, 10:26 - [49]
reaguj eSuba|hakkiJunior

Tu nejde o to či je tá hra lepšia alebo nie, ide o to že Ubisoft si ju bude platiť kam len chce a kedže tmnf nie je ich hra, tak tú budú zanedbávať čo najviac aby si nerobili „konkurenciu“

21. 8. 2011, 13:43 - [50]
reaguj wX.RaveN

http://www.youtube.com/watch?…

zdá se že trend technických tratí by mohl bejt zajímavej :)

24. 8. 2011, 15:13 - [51]
reaguj hende

hm tak jsem si hru koupil a pri instalaci zamrzne jak na xp tak na win 7 :-|

16. 9. 2011, 08:06 - [52]
reaguj Jirka - KLÍČ

Zdravím všchny pařmeny … mam takovou prosbičku jakej klíč se tam má napsat??? Díky

20. 9. 2011, 17:02 - [53]
reaguj honzik

prosím já neví jake je klíč můžete mi napsat klíč :-( :-( :-( :-| :-D :-(

4. 11. 2011, 07:51 - [54]
reaguj CHucK

[54] honzik:jasně..XEZL-GZWX-XQZG-GEGU-EEFC

4. 11. 2011, 15:22 - [55]
reaguj Tomaš

ked sa tam zaregistrujem tak my pise ze vlozte svoj kluc mozte my ho prosim napisat velmi vas o to prosim… :-) :-( :-(

7. 11. 2011, 14:17 - [56]
reaguj hela

prosím já tam zadam ten klíč ale ukazuje mi to že je špatný?? není nejaký jiný? :-( :-(

14. 2. 2012, 12:20 - [57]
reaguj Dominik

Jaky je ten herni klic?? :-(

5. 5. 2012, 07:45 - [58]


Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|
Jsem robot?


SPOLUPRACUJEME

ClanWars

wX by cRew.sk

PLAYzone

BS
TOPlist
TOPlist